Accolta
Accolta Cap'articulu Interviste Attualità Cultura Crunichette Sport Lingua


Articulu di u numaru 10, Dicembre di u 2007


Seguità u Sporting nant’à Internet



In più di i siti d’infurmazioni tradiziunali cum’è Corsica, Corse-Matin o Alta Frequenza, ùn mancanu micca i siti internet per quellu chì vole seguità a so squatra preferita nant’à a tela. Ci hè ben’intesu u situ ufficiale www.scbastia.com. Cumplettu è rifattu à novu, cù messe à ghjornu parechje volte à settimana, prupone ancu una web tv, prova di l’interessu di u club pè e tennologie nove. Era ora ! Micca ufficiale ma cumplettu assai, Forza Bastia (www.forzabastia.com) presenta una grande quantità d’articuli è d’infurmazioni per tutti quelli chì cercanu à sapenne di più nant’à u Sporting. Citemu dinù u blogu Ave Bastia, (http://avebastia.free.fr) chì prupone anch’ellu di seguità l’attualità di u SCB, mischjendu articuli, soni è videò.

Ammintemu SCB videò (http://www.scbvideo.com). Adice u so nome, ci si trova nantu… videò di u SCB, à scarica in quantità. Ci n’hè per tutti i gusti è d’epiche sfarente, da u riassuntu di l’ultima partita di campiunatu à quelli di a finale di 81 o di u parcorsu auropeanu di 78, passendu pè u famosu scontru Francia – Corsica di 1967 vintu 2 à 0 da i Corsi. Da vede à tutti i patti ! À i nostàlgichi li s’insignerà l’indirizzu di Bastia 78, cunsacratu solu à l’epupea di u Sporting di Papi, Rep è Orlanducci : http://bastia78.free.fr.

Cumplettu assai, Sempre Bastia ellu s’interessa à a storia di u SCB : http://semprebastia.forzabastia.com . Micca fiure, ma ci si trova tutti i nomi di ghjucadori, e classifiche, i risultati è e statistiche di e stagione passate.

L’associ di sustenitori facenu sente a so voce dinù nant’à u net, hè u casu di Bastia 1905 http://www.bastia1905.com. Ci si truveranu fiure, videò, resi conti, nutizie di u gruppu è ancu materiale à cumprà.

Infine ammintemu u situ Ultras Bastiacci, ch’ùn si po francà, è chì mischja magagna, attualità, resi conti di scontri è ancu un’omagiu à Pierrot Bianconi, grandissimu ghjucadore oghje sparitu : http://ultrasbastiacci.online.fr

Ci sò dinù ben’intesu quantità di blog, fatti da partigiani turchini spessu giovani, ma di poca qualità. L’eccezzione vene da l’interessante http://retrofoot.blog.club-corsica.com chì prupone ritratti o articuli di giurnali nant’à u Sporting di l’anni 60 è 70 è ancu nanzu, à buzeffu. Ci vole à felicità u so autore per u so travagliu di ricerca cun tante fiure mai publicate. Da mette innù i vostri siti preferiti !

A maiò parte di sti siti pruponenu un spaziu di discussione o foru, induve si ritrovanu pè cummentà l’attualità è lascià i so messagi, di qualità assai ineguale…

Ma ùn ci hè dubbitu chì questi quì anu pigliatu un’impurtanza ch’elli ùn avianu micca parechji anni fà. Sti spazii virtuali sò diventati assai frequentati è incunturnabili. U più cunnisciutu hè Camperemu : http://www.camperemu.com .

A rete turchina nant’à a tele hè avà tessuta bè, i Bastiacci essendu abbastanza attivi nant’à u net. Ùn ci hè ch’è da vede a quantità di videò poste nant’à i siti cum’è youtube o dailymotion. È tuttu stu picculu mondu si ritrova nant’à l’immensità di u web, fendu avanzà a cummunità virtuale bastiaccia…

P.P. de C.